27 juli 2006

Food-Forty-Fighter.. NOT...

Ja, så faldt afgørelsen, og desværre ikke i mit favør. Som mange af jer læsere ved, så har jeg været indstillet til at blive en af årets Food Fightere. Skrev en ansøgning, hvor hovedvægten var lagt på formidling: mit virke. Og på at mand på 40 sagtens kan være ung af sind og hjerte... Men det blev altså ikke mig.

Nå, det skal da ikke være en hemmelighed, at jeg er skuffet. Jeg var så småt begyndt at glæde mig til, at skulle se New York. Har i mange år haft den drøm. Har boet tre år i London, og det siges at hvis man kan lide den by, så vil man elske N.Y.



Skuffelse kan jeg ikke bruge til så meget. Alt for tit er jeg i den her situation. Tæt på at komme i mål, men kommer ikke over målstregen. Heldigvis kan jeg se målstregen på flere projekter i den kommende tid, og jeg glæder mig at nyde sejrsrusen - især fordi det er projekter, hvor jeg selv har stor indflydelse på om jeg kommer på sejrsskamlen. Færdig med uddannelse, opstart af egen virksomhed, planlægning af en stor konference.

Og det kan godt være jeg ikke bliver præmieret og belønnet med en tur til N.Y. Heldigvis har jeg allerede fået den største præmie af alle...

Fortsat god, hed sommerdag...

Claus

PS... Nogen der kender nogen, der ved noget om kontorfællesskaber i Odense, Svendborg eller Nyborg? Så kast mig en mail.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Anonym sagde ...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»