28 juli 2006

God byttehandel

Jeg har netop meldt mig ind i Dansk Iværksætter Forening, og der faldt jeg over dette helt fantastiske ordsprog:






Jeg har et æg, du har et æg.
Vi bytter.
Jeg har et æg, du har et æg.







Jeg har en god idé, du har en god idé
Vi bytter
Jeg har to gode idéer, du har to gode idéer.


Ovenpå gårsdagens skuffelse (FoodFighter NOT) er jeg på banen igen, og har fuld sving i en masse aktiviteter. Netop nu arbejder jeg på højtryk for at få programmet til konferencen "Overvægt på arbejdspladsen. Udfordringer og potentiale" på plads. Datoen er fastsat til 31. oktober, og det bliver i København. Sæt allerede nu X: det bliver en spændende, spændende dag.

God weekend.

Claus

1 kommentar:

Anonym sagde ...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»