08 maj 2007

Hop lige over på Omtanker...

Jf. min udfordring er dagens kommentar på en anden ernæringsfaglig blog idag også havnet på Maja Møllers blog 'Omtanker', hvor en spændende samtale er i gang om 'Walk-in-sundhedsklinikker'.

Maja skriver som et svar på en kommentar smidt af mig tidligere:

Meeen er det så nemt og ligetil, som du siger og hvor du ser butikken som én stor walk-in sundhedsklinik ? Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår din tanke om at strikke et koncept sammen - så hele forbrugerskaren føler sig mødt mødt og talt til ?

Maja Møller rammer plet i sine spørgsmål. Det er ufatteligt nemt af mig, at skrive, at vi skal strikke et koncept sammen så hele forbrugerskaren føler sig mødt og talt til. Men hvis ikke vi nogen gange stiller tingene på spidsen, så udvikler vi (eller i hvert fald jeg) os ikke. Jeg håber, at andre vil blande sig i debatten om sundhedsklinikker i detailhandlen. Hop over og smid et indlæg, det er meget interessant - og kan kun føre til noget godt, at vi samtaler.

Trine-Maria Kristensen - med bloggen 'Hovedet på bloggen' , har idag mailet nogle gode forslag jeg kunne tage op i min udfordring. Især det spændende projekt 'Anna Amalie' har fanget min interesse. 100 saloner, 1000 mennesker, masser af samtaler er et projekt, der blandt andet indeholder 24 blogs, masser af saloner (arrangementer) og samtaler om regionsudviklingen i Region Midtjylland. Flere af samtalerne handler om sundhedsrelaterede emner - og dem vil jeg kigge lidt nærmere på... mere om det en af de kommende dage.

Ingen kommentarer: